Friday, September 26, 2014

PRE WEDDING - 118 DAYS

Hari ini 27/9/2014...maksudnya tinggal lagi 118 hari sebelum "MY BIG DAY".. 

Preparation?? langsong takde..hihihi sempoi tak?? (dalam hati risau macam ape je)

Nak buat preparation, tapi diri aku ni jauh nuh kat sabah, pening aku... Internet je la teman seharian aku, nak tengok depan mate memang tak boleh la..

Takan nak suruh encik tunang buat sorang-sorang, die kan lelaki..nanti die pilih aku tak minat, aku jugak marah..heheheehe

Takpalah, slow and stedy... hihihi

Next week aku nak balik kampung, yey!!! dapat jumpa encik tunang..hihi

Tu pulak yang difikir, fikir pasal majlis kawin shamira... hmmmm

Next week dah suruh encik tunang cuti banyak ciket...Banyak bende nak buat ni..KAWIN KAWIN KAWIN KAWIN.....

Memang kene siapkan dalam minggu depan jugak la..sebab aku balik kampung bulan 12 lagi...serammm lak rase ni..hihihi

Next week pon RAYA HAJI, yes boleh la aku beraya bersama keluarga tercinta... dah 2 tahun tak dapat beraya bersama keluarga..hihihi..touching japp..

SELAMAT HARI RAYA SEMUA..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers