Tuesday, April 30, 2013

Pintu oOOo Pintu

Kejadian malang yang meragut RM1000++ duet gaji aku~~~ waaaaa.....

Teruja tengok harga tiket flight Air Asia (Sdk - Kl) murah, aku terus beli tanpa me"request" cuti dengan sister a.k.a ketua wad..

Akibatnya, cuti tak di approve untuk tarikh yang aku request, tiket terpaksa diburn macam tu je sebab aku dah tercheck in awal..MALANGNYALAH NASIB~~~~.

Cuti aku diapprove pada tarikh berikutnya dan aku pon mintak belas ikhsan kak mimi untuk men "SPONSER" tiket baru.TQ kak..hehehe

Masalah paling besar bila aku terkunci diri sendiri didalam bilik "shittt!!!!", kalau orang yang dengki boleh jugak aku mintk kelim duet. kalau pintu yang dengki tak kan aku nak marah-marah pintu, dah macam sewel pulok kan.

Kapal terbang pon dah berlepas dengan jayanya sambil meninggalkan aku yang kesedihan macam orang giler.. kuanghajau la!!!!

Mungkin ada hikmah disebalik aku terkunci dibilik dan tiket flight aku terpakse diburn untuk kali yang KEDUA, diulangi untuk kali yang kedua okey!! hishhh tiket fligt dari sandakan ke kota kinabalu then dri kota kinabalu ke johor tu beb aku terlepas..syalll tol hari tu kan..ish3x... mulot shamira...

Nasib beik ada kawan beik nora dengan shamsiah, thanks sebab bagi moral support vs duet ciket untuk beli tiket fligt baru..i lebyu more lah prennn. hehehe

Okey stakat nak balik 3 hari je dah habes satu riban, bajet anak tansri plak dah...Rasa menyesal pon ada sebab habes duet beli tiket "on da spot" la, tapi happy sangat sebab dapat jumpa saudara mara family semua masa kenduri at rumah embah... tak ada lah terkilan sangat duet habes.

Kan duet boleh dicari~~~

Agak2 kalau aku tak jadik balik time tu ape aku buat ek????? hahahahhaah

Ucapan ikhlas untuk shamira kepada pintu dan sister yang tak bertimbag rasa!

Tq la pintu eh sebab kau memang sangat mahal, tapi padan muke ko sebab dah burok. Kne ketok2, dah kopak2 ,dah tak de tombol pintu. KAU DAH CACAT!! hahahhahahhaahahhaha

Sister, saya taw saya hanya ikan bilis yang suaranya kurang didengar dan ideanya sukar diterima, tapi bertimbang rasa lah ciket untuk staff kau. Selama setahun aku mengenali diri kau, kau PILIH BULU!!! serius aku cakap kau memg tak ambik taw pasal staff kau, kau rase kau layak ke jadi ketua???????????





SHAMIRA sangat kretippp kan..lalalalalalala


Pesanan ikhlas untuk diri sendiri : Jangan beli tiket flight sebelum merequest cuti lagi ok, simpan lah duet tu untuk beli enpon baru..lalalalaa

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers