Thursday, May 16, 2013

Wedding Farhain

Congratulation my friend for your best day ever.. 

Ya Allah yang maha berkuasa, kau lindungilah pasangan ini dari segala anasir-anasir negatif yang memudaratkan mereka. Kau berikalah hidayah dan sinar kebahagiaan kepada pasangan ini sehingga keakhir hayatnya. aminnn

Ucapan khas ikhlas dari aku:-

kepada fara, kau lah kawan beik aku masa kita sama-sama di sekolah teknik dulu sampai sekarang. Tahniah sebab kau dah kawin dulu..hehe. Aku harap ko jadilah wife yang baik, penyayang, ibu yang mithali dan muslimah yang dikagumi. 

kepada anuar, aku harap ko jagalah fara bebaik sepertimana ibu bapa dia jaga, sentiasa bersabar sebab die memang kuat touching dan tabah menempuhi alam perkahwinan. Kalau gaduh tu cepat-cepat la pujuk, sebab orang perempuan ni nak perhatian lebih kalau die merajuk.hehehe

Snap-snap ciket~~~





Hahaha..inteprem

u're gorges sangat dalink..credit to your "makandam"

Ish...semak pulak aku nih..hahaha



Sweeettttttt~~~~


Hehehe..bersama pengatin selepas majlis akad nikah

Tadaaaa!!!! comey tak kak ton!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers